Kommer med stormsteg

Tagga tagga tagga tagga, för imorgon går jag på den efterlängtade semesteeeern! Wohoo!! En jobbdag till dock men sen så! Det ska bli så skönt, det är verkligen välkommet nu vill jag meddela! 

På jobbet idag kändes det som att kroppen redan tagit lite semester, "jag orkar inte mer, vill inte vara kvar" som Markoolio skulle ha sagt, passar rätt bra in för nu vill jag bara ha ledigt och sola och bada, äta gott och leva riktigt gött helt enkelt, oh yes I Will! 

Nu ska jag hem och göra min favoriträtt, pannkaka, och sen ska jag tagga lite till inför att få semester, och dessutom är den här semestern i år den längsta semestern jag någonsin haft! Eller ja..förutom när man var ledig hela sommarloven i de yngre skolåren, det var gött.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0