Förkyld

Här ligger jag fortfarande i sängen och är lite krasslig. Jag har åkt på någon jobbig förkyldning som inte vill ge sig..kan iof bero på att jag inte riktigt lyssnat på kroppen utan kört på och jobbat två dagar den här veckan ändå, kan va. Men idag är jag ledig och då ska jag ta det fruktansvärt lugnt. Jag är redan uttråkad vill jag påpeka. Detta kommer bli en lång dag. Men jag har tänkt läsa lite i sista delen av fifty shades som jag håller på med och kanske titta lite på någon av de serier ja följer. Och det finns allt lite att plocka med här hemma. Så jag har att göra, men jag hade ju hellre gjort något roligare.

Det är iaf jag och Orvar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0