Svartvit 2/5

Idag var det dags för bild 2/5 av mina svartvita bilder, och detta är dagens bild:


Nu åkte det sista av julen ner, vilket jag tycker är tråkigt. Det är så mysigt med alla adventsljusstakar som lyser i fönstrena, det ser så hemtrevligt ut. Men nu vågade jag inte ens tända den längre för vi var väl dom enda som fortfarande hade den kvar..så det var dags.

Jul kommer lika fort som det försvinner..alldeles för fort enligt min smak.

Nu är det väl egentligen dags att köpa lite fräscha blommor och tulpaner och så, men det är ingen idé när Mr Orvar är i farten. Han är inte snäll mot dom om man säger så. Men kanske får ge det en chans ändå, för det är ju ändå rätt härligt med lite färg i vintermörkret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0