Söndagsröj

Idag har jag kännt mig rätt flitig på något sätt. Jag har jobbat, som vanligt, och när jag kom hem så ställde jag mig och griljerade en julskinka. Jag vet att julen är slut och att man ska ut ned allt som hör julen till..men nej. Jag tycker julen är mysig och jag vill ha kvar den några dagar till. Skinkan hade jag tänkt göra innan jul egentligen också men det blev aldrig av, och jag hade bestämt mig för att göra min första julskinka nu och då gjorde jag det helt enkelt! Det spelar ingen roll att det blev efter jul den här gången. Det kommer nog smaka gott ändå. 

Jag har också gjort chokladbollar ikväll. Jag blir bara så sugen ibland. Så det har vi suttit och gottat oss med kväll och Nu är det junior-VM semifinal Sverige-Ryssland på tv som både jag och Niklas sitter bänkade framför. Vi får se om det blir en uppesittarkväll imorgon natt också, beroende på hur det går ikväll för pöjkerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0