Röda dagar gillas skarpt

Den här veckan har börjat riktigt skönt! Det var nämligen som så att jag åkte till jobbet som vanligt i måndags på vårt morgonmöte som vi har kl 9. Kl 10 gick vi ut i butiken och började dra upp gallret som vanligt när en från BR-leksaker (butiken bredvid oss) kommer fram och frågar när vi öppnar egentligen. Både jag och Pillan tittade på varandra med frågande min och svarade "ja nu klockan 10". Men ack så fel vi hade. Centrumet hade satt måndagen som en klämdag och vi skulle ha öppet som en söndag. Det hade vi ingen aning om någon av oss, men det gjorde oss ingenting om man säger så. Då blev det en 9-17 dag istället för en 9-19 dag. Och idag är det röd dag så då var det 11-17, och imorgon är jag ledig. Inte mig emot alls faktiskt. Riktigt skönt.

Imorgon händer det nog inte så mycket spännande dock, jag ska kolla igenom massa mejl från skolan och få lite mer koll på allt tänkte jag. Det är ju inte långt kvar tills jag börjar..usch jag är allt lite nervös. Men det kommer gå bra..varför oroar man sig över saker i onödan?!

Nu blir det däremot sängen som följs av en låååång skön sovmorgon imorgon!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0