Musikaaaal

Åh vad bra kväll det var igår!! Jag var på musikalen Flashdance med Pillan och den var såå bra!! Jag har inte sett filmen, lite skäms på mig, men det behövdes samtidigt inte..man följde ju med i storyn ändå. Men nu kan det nog vara dags att se den.

Allt var så bra, och jag är så imponerad av hur sjukt duktiga dom är dom som spelar! Dom sjunger, dansar, springer, ja allt på en och samma gång..och jag förstår inte hur dom fortfarande lyckas sjunga och hålla ton så bra. Grymt duktiga! 

Åh jag blir så glad av musikaler, det är så mycket glädje och härligt goo i dom! Jag skulle gärna vilja hoppa ner och sjunga och dansa med dom!

Riktig myskväll som sagt! Jag och Pillan hittade ett supermysigt café innan det började också där dom hade jättegod bakad potatis! Så allt var bara så bra!

Jag rekommenderar er starkt att gå och se den om ni har tid! Den spelas till slutet av februari tror jag.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0