GOTT NYTT ÅR!

Gott Nytt År!!!
 

Det nya året firade jag och Niklas in med Sara och Pontus här hemma hos oss igår. Vi gjorde en trerätters middag här hemma. Vi började med en kantarellstuvning på rostat bröd. Som jag tror varken jag eller sara hade gjort förut, eller jag hade inte det iaf, men det blev Riktigt gott! Till huvudrätt gjorde vi iordning oxfilé och potatisgratäng vilket alltid är gott! Till sist avslutade vi med cheescake till efterrätt. Det gick ingen nöd på oss om man säger så.
 
Så vi åt, pratade, skrattade, spelade spel..vi hade det riktigt trevligt helt enkelt.
 
När klockan närmade sig 12 så drog vi oss inått stan, till slussen närmare bestämt och firade in det nya året med massor av andra glada människor.
 
Kort och gott om vad vi gjorde igår. Jag hoppas alla hade en fantastiskt bra nyår igår och att vi nu blickar framåt mot ett nytt spännande år med nya möjligheter och skojigheter.
 
 
 



























 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0