Arbetsterapeut

Jag ska bli arbetsterapeut!! Eller om vi  tar det lite lugnare då ska jag iaf börja studera på Karolinska institutet på arbetsterapeut programmet nu om bara några veckor. Jag sökte nu till våren och kom in! 

Det ska bli väldigt kul. Jag känner mig redo för att sätta mig i skolbänken igen. Däremot nervös som jag är är det väldigt jobbigt att det är så snart och att jag inte vet vart jag ska, eller hur det ser ut där eller någonting. Jag känner mig som Bambi på hal is litegrann. Men jag vet innerst inne att det kommer lösa sig. Och det är ju inte bara jag som kommer vara helt ny på skolan. Men jag ska nog åka förbi och kolla lite på hur skolan ser ut innan jag börjar iaf. Jag gillar att ha koll.

Det är lite som en ny värld som öppnar sig nu, vilket är är väldigt spännande! Det är en kul start på ett nytt år, lite förändring i vardagen! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0