5 svartvita bilder



Hej hopp alla Goa och glada människor!  Jag gör nu en grej på instagram som har med bilden ovan att göra. Det är nämligen så att jag har blivit utmanad av Fillan att lägga ut fem vardagsbilder i svartvitt i 5 dagar, en varje dag alltså.

Det här är min bild från ikväll. Fredagsmys på hög nivå. Först tacos (som är givet här hos oss på fredagar), och sen fortsatte vi fredagsmyset med att prova den nya marabouchokladen med Japp i. Den var inte riktigt som jag tänkt men den var god..och alldeles för mättande..jaja, jag kanske åt någon ruta för mycket. Men det får man när man har fredagsmys.

Annars har jag jobbat idag som vanligt. Jag har börjat räkna ner dagarna lite nu, för nu är det inte långt kvar tills skolan börjar! Lite pirrigt är det, men samtidigt ska det bli så kul och jag vill verkligen det här nu.

Jag ska försöka lägga upp dom svartvita vardagsbilderna här med så ni får följa med i min fantastiskt spännande vardag.

Nu blir det sängen för imorgon är det jag som öppnar. 

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0