Praktik

Nu är jag inne på halva första praktikveckan och det känns bra än så länge. Jag känner mig som en svans på mina handledare och jag står och bara står och tittar emellanåt. Fast samtidigt kan jag inte göra så mycket just eftersom jag inte kan. Jag är där för att observera men jag känner mig så oaktiv emellanåt när jag inte kan gå och plocka med något eller göra något annat under tiden. Skadad från handelsjobbet.

Jag har jättesnälla handledare och alla på plats är väldigt trevliga. Jag får gå med lite olika människor och inte bara mina handledare vilket är kul för då får jag se olika områden av yrket. För det är
många arbetsterapeuter där jag är men dom jobbar inom olika imråden.

Ja annars så har jag åkt på en fin förkyldning så här lagom till praktiken. Jag sa det i fredags att jag får Inte bli sjuk till praktiken, men det sket ju min kropp fullständigt i. Det har som tur var gått bra ändå. Jag dricker mycket te, det tycker jag är bra!

Just för tillfället är jag påväg till praktiken och får se vad denna dag har att erbjuda.

Hoppas ni får en fin dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0