Hemtenta

Nu är det gjort! Min första Hemtenta är inlämnad! Som jag har suttit med den där skiten. Eller det är ingen skit för jag tycker det är intressant, men just att den tagit så mkt tid. Nu är det bara att släppa den för nu finns det inget mer jag kan göra. Så idag har jag en ledig dag som jag inte behöver känna någon press över att jag måste plugga! Jag ska in till stan och luncha med Sara och annars ska jag bara vara, göra det jag vill göra, vad nu det är, men det får dagen utvisa.

Något annat som är rätt sjukt är att jag är inne på min fjärde vecka i skolvärlden! Hur snabbt går det inte då?! 

I helgen är det dags för jobb igen, har varit ledig två helger i rad, vilket är lite skönt men samtidigt är det lite nervöst nu nästan! Jag är inte van att inte veta vad som har kommit nytt och inte veta vad som finns kvar osv. Det är jag van sen innan jag var heltid så klart,
Men när man har jobbat heltid ett tag blir det lite annorlunda.


Haha jag måste bara visa denna oerhört snygga tröja jag en gång i tiden gjorde åt broder johan! Han la upp den på sin instagram häromdagen och jag trodde jag skulle spricka av skratt när jag såg den! Man måste ju bara älska den snygga handen!


Kommentarer
Anonym

Anna!Den var söt men du får väl göra en ny när du har läst anatomi och fysiologi C:, kram Lisbeth

Svar: Haha ja jag får nog göra det! Förhoppningsvis kan den bli lite bättre då! ;)
stockholmsliv.blogg.se

2015-02-15 @ 10:56:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0