Helgbestyr

Hellu! För tillfället sitter jag på tunnelbanan påväg till skolan. Jag skulle ju ljuga om jag inte sa att det var mycket att göra i skolan..för det är det. Samtidigt stressar jag upp mig lite för mkt hela tiden. Det som pressar mig nu är en hemtenta som ska vara inne på onsdag. I torsdags satt jag i 12 timmar..i 12 timmar!!! med den, och jag är ändå inte klar. 

I helgen har jag tagit det lugnt däremot. Vi har vi haft finbesök i helgen av Melinda och Stefan. Vi har tagit det ganska lugnt, men har ändå hunnit med rätt mycket. Vi har hunnit gå på cosmonova och kollat på Galapagos öarna och deras häftiga djur. Vi har varit inne i gamla stan och fikat och strosat runt. Vi var också iväg på bio och såg American sniper. Rekommenderas! Annars som sagt bara slappnat av vilket har varit välbehövligt.


Jag och Niklas avslutade helgen med en härlig promenad i solen!




Ikväll blir det yoga. Skönt att få röra på kroppen lite.

Ha en fln dag allihopa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0