Helg

Det har varit en väldigt skön och avslappnande helg för min del. Idag var jag och Niklas på heron city och kikade runt lite. Jag/vi har aldrig varit där förut så vi kollade mest runt och fikade lite och så. 

På hemvägen åkte vi till plantagen och köpte tulpaner! Jag har tänkt köpa det en längre tid och nu var kände jag att det var dags. Det är väldigt speciellt att gå in i blomaffärer...jag älskar lukten som slår emot en när man kommer in. Speciellt om det är mer växthusliknande byggnader med massa olika härliga blommor i. Jag såg så mycket jag skulle kunna tänka mig och både jag och Niklas har redan tittar ut lite härliga blommor som vi tänker köpa när våren står för dörren lite mer.

Vi avslutade helgen och kvällen med att vi satte oss tillrätta i soffan och tittade på film med lite popcorn.


Nu för stunden däremot är det dags att sova så man orkar med en ny vecka av VFU (praktik). 

Godnatt allihopa, jag hoppas ni har haft en lika mysig helg som jag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0