Härliga fredag

Idaag är jag glad! Jag har nu avslutat två veckor VFU (praktik) som har gått jättebra och har varit väldigt givande! Jag har fått mycket kött på benen gällande arbetsterapeutens roll i primärvården och det kan jag erkänna att jag inte hade bra koll på alls innan. 

Men jag har fått träffa massa olika intressanta människor både i olika professioner (sjukgymnaster, dietister, kiropraktorer, kuratorer) och patienter både utanför och i deras hem vilket har varit väldigt givande på olika sätt.

Sen idag fick jag tillbaka min hemtenta som gick väldigt bra! Över förväntan faktiskt! Så jag är så nöjd och glad!

Senare ikväll blir det hem till min kollega Micke från jobbet för lite vin- chillkväll villet ska bli väldigt trevligt! Lite personalfest med våra respektive.

En bra fredag helt enkelt! 





Kommentarer
Anonym

Vilken bra start för dig Anna. Det känns verkligen kul!
Kram från mamma ♡

2015-03-01 @ 13:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0