Termin 2, typ avslutad!

I onsdags var min sista dag på praktiken och jag ska faktiskt erkänna att jag längtade efter att få gå till skolan igår igen. Det var jättekul att få se hur man jobbar på en geriatrik och jag fick prova på att göra lite saker själv och så vilket var väldigt kul och spännande, men eftersom det hela tiden är så mycket nytt och man tar in så mycket information hela tiden så blir man helt slut! Jag var såå trött under den här perioden, så därför var det lite skönt att få komma tillbaka till skolvärlden igår och få prata av sig med sina klasskamrater om hur de hade haft det och så.

Nu har jag däremot fått "jullov"!! Man kan väl inte riktigt kalla det så egentligen eftersom vi inte är lediga, vi har två hemtentor att lämna in under den här tiden som man måste lägga tid på, men från skolan är jag ledig! Jag behöver inte åka dit förrän typ 20 januari igen och det känns väldigt skönt vill jag meddela.

Jag och två klasskompisar, Paulina och Matilda, avslutade vår andra termin genom att gå ut och äta och ta några glas vin och hade en väldigt trevlig kväll! Vi blev väldigt spontana och slängde in ett spel av laserdome när klockan var så där 22.30. Vi sa det, det är så här arbetsterapeuter gör, vi tänker så mkt i aktivitet hela tiden och vi kände att vi ville göra ngt och det blev laserdome. Det är så himla kul!! Det är så spännande och roligt och man blir så varm när man springer runt där! Jag förlorade dock poängmässigt, den tog Paulina hem! Det var ett bra avslut på vår andra termin tillsammans, och jag är väldigt glad över att dessa tjejer pluggar tillsammans med mig, dom är så härliga och vi har väldigt kul tillsammans! Tyvärr kunde inte Malin vara med som också brukar vara med oss, hon hade fullt schema med sina hästar. Men hon är jag också jätteglad över att ha lärt känna!


Matilda, koncentrerad tjej!
Paulina taggad tjej på att vinna!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0