Kusinmys

Nu är jag påväg hem från en jätterolig-mysig-överraskande-spännande helg som spenderats i Göteborg hos bästa kusin vitamin Elin! Jag var där förra året under samma tid också så vi har nog skapat en tradition hoppas jag för detta har varit supermys!

Vi har varit på julmarknader, lagat god mat, spelat spel, druckit glögg, fikat, strosat på stan bland allt julpynt, och pricken över i så hade Elin ordnat en överraskning åt mig. När jag kom i fredags sa Elin att imorgon lördag (igår) ska vi till gothia tower och äta räkmacka och kolla på utsikten och det tyckte jag lät jättemysigt när hon sa. Sen på lördag morgon tog vi morgonen i vår egen takt och Elin startade Peter Jöbacks julskiva som vi lyssnade på. Och så frågade hon tycker du om Peter Jöback och jag svarade att ja han har grymt bra röst och då avslöjade hon att vi skulle gå på Peter Jöbacks julkonsert! Jag blev jätteöverraskad och glad och tyckte att det skulle bli jättekul. Och oj vad bra det var! Det var så mkt mer än vad jag trodde det skulle vara! Han bjöd verkligen på en show! Den var rolig, han bjöd på sig själv, han var en bra talare och sångrösten <3 men det bästa var ändå Disneymedleyt han hade mitt i föreställningen! Jag kunde inte sitta still för det var så bra! Verkligen en toppenshow!

Idag hann vi med två julmarknader och att träffa Susanna en kortis också innan det bar väg hem. Vi har även promenerat mycket vilket har varit väldigt skönt. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0