Dop

Nu har jag varit väldigt dålig på att blogga, men jag har verkligen inte haft orken då jag har suttit med en hemtenta hela veckan men nu äntligen lämnade jag in den. 

Iaf..förra helgen var vi hemma i krham för att gå på lilla Ruths dop (som är Niklas systerdotter) och det var jättefint alltihop! Både i kyrkan där hon skötte sig så bra så, hon somnade till och med i Rickards famn, avslappnad tjej! Och Louise två kompisar sjöng och dom är så jäkla grymma! Fick gåshud av dom! Och fikat efteråt. Oj oj oj vad Louise hade bakat! Man var ju tvungen att smaka av nästan allt, fick inte riktigt i mig allt men allt var så gott och jag försökte allt! Speciellt cake-popsen som jag hade sett fram emot hela veckan..Muuuums! Det var väldigt fint och trevligt!

Annars under helgen hann vi äta middag med Niklas pappa och familjen där och vi hann träffa min bror och Loke och Menja. Mina godingar! Så då fick vi en helkväll med dom plus mamma och pappa så vi hann med mycket på vår korta vistelse.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0