Söndagshäng

Mmmmm vad det är härligt med en renbäddad säng! Jag har precis krupit ner här i sängen.. Och nyduschad vill tilläggas. Och vad är väl härligare än att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng?! Det är något särskilt med det! 

Idag har varit en otroligt fin dag och jag och Niklas har städat..inte bara dock!! Det gjorde vi snabbt som attans och sen har vi tagit det väldigt lugnt både här hemma genom att äta blåbärspaj på balkongen och myst i solen och sen åkte vi även till en strand som vi har här i närheten och bara låg där och hade det gött! Vi badade också, tredje gången gillt för oss båda. Inte många gånger alls i år, men man kan inte förvänta sig så många fler gånger med tanke på vädret som varit, så jag själv är ganska förvånad över att jag ändå har slängt mig i tre gånger. Det är ju mer än ingen gång iaf! 

Nu drar min sista "lediga" vecka igång..eller ledig och ledig..jag jobbar tisdag-onsdag, lördag-söndag, men annars är jag ledig och ska fixa lite inför skolstarten igen med böcker och allt som behöver förberedas. Så imorgon har jag iaf en ledig dag som får gå åt till lite sådana förberedelser har jag tänkt.

Så nu väntar John blund. Jag hoppas ni har haft en lika skön dag i solen som jag  idag!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0