Partaj och te

Jag hoppas alla har en bra start på denna vecka. Jag ska inte klaga. Inte för att det har hänt så mycket spännande just idag men dagen har gått fort och det gillas skarpt! 

Jag har haft en riktigt mysig och rolig helg med mina hjärtan Sara och Pillan och har myst och varit på 25-års fest och grejsat! Jag tror det är det som har gett mig energi inför en ny lång arbetsvecka.

I fredags hade vi te och godsak kväll kan man nog kalla det. Vi myste ner oss i Saras soffa och åt pizza, drack te och åt kladdkaka till efterrätt. Frödinges kladdkaka är för sjutton den godaste som finns! Perfekt start på helgen.

Det är Linn som har fyllt hela 25 år så vi var ett rätt stort gäng som firade henne i lördags vilket var mycket trevligt. Det bjöds på välkomstdrinkar och musikquiz och prat och skratt. Musikquiz är inte min starka sida om man säger så..jag är så dålig på att få fram både låtnamn och artist! Och när man skulle sjunga med så var jag helt körd! Det som jag faktiskt var duktig på var när man skulle gissa vilken film låten tillhörde som dom spelade. Pirates of the carrabean..lätt som en plätt. Det var en kul kväll.

Igår var en slappar dag delux. Jag låg på balkongen och solade och läste hela dagen och det var så skönt. Nej nu ljuger jag ju, jag gick faktiskt och köpte mig ett våffeljärn också så vi fick våfflor till kvällsmat! Annars låg jag bara still hela dagen. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0