Häälj

Snipp napp snut så var denna helgen slut. Jag hoppas ni alla har haft en fin helg, jag har haft en fin helg..och tråkig helg..lite gott och blandat kan man sammanfatta det till! 

Fredag bestod av god mat, godis och Mariokart-turnering hemma hos Sara med Goa vänner. Mario kan vara fruktansvärt underhållande, det är lätt att glömma bort, men alla är vi olika duktiga på det så att säga..och det är nästan roligare att titta på dom andra när dom kör än när jag själv kör. Jag blir så fruktansvärt hetsig..ja jag vet, kan vara svårt att tänka sig men oj vad jag blir tävlingsinriktad i stundens hetta.

Nu lämnar vi det och fortsätter till lördag som innebar en ensamkväll för mig här hemma i lägenheten och Oj vad långtråkigt det var! Ibland kan det vara skönt att bara vara men i lördags var det verkligen inte skönt. Men det är en lärdom det med att ha tråkigt. Jag fick iaf ett långt mysigt samtal med finaste Fillan som var mer än välbehövligt! Jag ringde också och grattade min far som fyllde år och fick prata med hela familjen/släkten på en gång! Effektivt det där att ha alla samlade på en plats, det blir så mycket smidigare så. Jag hade mycket hellre varit med där och ätit gott, men liite långt bara för att åka över en kortis.

Igår blev det en väldigt kort dag på jobbet då det inträffade lite incidenter i centrumet. Så resterande tid av dagen blev det att ta det lugnt, åka och titta fotboll och ta en långpromenad men Niklas.

Det var min helg kort och gott, och som alltid svischade den förbi.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0