Fredagsmys

Det är dags för fredagsmyyyyys, gick jag runt och sjöng hela fredag eftermiddag. Jag brukar inte ha fredags eller helg känslor eftersom jag typ alltid jobbar på helgerna så blir det inte så. Det märker jag av extra tydligt när kunder på fredags eftermiddagen säger trevlig helg och jag antingen svarar tack detsamma efter att jag har pressat ut det eller inte svarar alls. Trevlig tjej, jo tack jag vet! Men det är för att jag redan har tänkt ut vad jag ska säga i mitt huvud och när dom då överrumplar mig och hälsar trevlig helg då blir det svårt för mig att få fram ett svar tillbaka. Men,  jag har blivit bättre!

Nog om detta. Fredagskänslor hade jag för att jag och tjejorna skulle ut! Det händer inte alls ofta nu för tiden faktiskt så var riktigt peppad inför det. Vi hängde hos Sara ett gäng innan vi drog ut till ett ställe som heter Garbo. 

När vi väl skulle åka från Sara till Garbo missade vi klockan lite så det blev superstressigt (och superroligt) för oss för att hinna med pendeln som skulle ta oss dit. Vi sprang runt som yra höns och sen när vi väl kommit ut sprang vi hela vägen till pendeln, vi sprang! Jag var helt slut när vi kom fram, hej bra kondis! Det var lite småkul.

Vi kom iaf fram som vi tänkt och hade en rolig kväll med mycket dans och skratt!























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0