21 år

Nu har det hänt mycket sedan jag sist skrev här. Det största som har hänt är nog att jag har blivit ett år äldre, hela 21 år. Jag fyllde år förra veckan och firade det med att jobba som omväxlings skull. Nej men jag kom till jobbet och fick så fina blommor och en present av bästa Pillan så min dag började riktigt bra. Sedan bjöd Matte på fika också och vem tackar nej till muffins och wienerbröd, inte är det jag inte..supersnällt. Jag hade heller inga jobbiga kunder, alla var så snälla så det var min dag helt enkelt. På kvällen lagade jag och Niklas lite florens dumas dip som vi lyxade till det med. Så det var min födelsedag, en vanlig veckodag så det hände inte så mkt spännande men överlag så var det en bra dag.
 
Själva firandet tog mer plats i helgen när jag både firade med familj och vänner hemma i skogarna. Det började med familjen i fredags då vi köpte med thaimat och åkte upp till stugan och myste hela familjen. Det var så kul att verkligen alla kunde vara med. Mysigt att träffa alla.
 
I lördags träffade jag alla mina goa vänner! Och jag är såå glad över att alla kunde vara med! Vi blev ett ganska stort gäng som träffades och åt och spelade bowling. Det var en Mycket trevlig och kul kväll med alla mina hjärtan. Och alla fina presenter som jag fick!! Det var alldeles för mycket! Tack Tack Tack! Jag är allt lyckligt lottad som har så fina vänner!
 
Det var en helg fullspäckad med saker att göra, men kul att få träffa så många på en gång! Så det var min födelsedags helg.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0