Slapp som en fisk

Idag har det varit en riktig slappardag! Vi har så kallt i våran lägenhet nu så jag vägrade typ gå upp från sängen imorse..jag lyckades tillslut ta mig från den varma sängen till den varma duschen. Sen har jag fryst lite hela dagen. Jag har fått värma mig med en gosig filt och en varm kopp te framför teven. Inte fy skam det heller.



Jag blev så sugen på paj förut! Och då menar jag inte efterrättspaj utan vanlig matpaj! Det har jag inte gjort så många gånger i mitt liv men oj vad jag tycker det är gott! Och den blev faktiskt god. Det fick bli en köttfärspaj med lite morötter och vitkålsblandning i. Jag brukar ha så dålig med matfantasi så nu var det lite kul att jag faktiskt blev sugen på något annat än det vanliga och faktiskt gjorde det också! Man får ta tillvara på sina små fantasistunder.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0