Ny klänning

Idag är det onsdaaa! Jag har hunnit med mycket idag. Jag tog som vanligt en välbehövlig sovmorgon som alltid på onsdagar, jag är helt slut då! Sedan åkte jag in till stan för att möta upp Sara för lite lunch. Men varför jag också åkte in till stan idag var för att jag skulle kolla på en klänning som jag hade sett på internet som jag tänkte att jag skulle prova. Jag hittade den minsann, och efter en lång stund av provande så bestämde jag mig..klännigen fick följa med mig hem. Jag ska prova den lite till här hemma så får vi se, för den var lite speciell vid brösten och rörde sig inte riktigt som jag ville..men jag ska prova den lite mer som sagt. Fin var den iaf!
 
 
Efter att jag kom hem så har jag storstädat, jippie, nej men det behövs ibland. Sen har jag och Niklas bytt till vinterdäck på vår bil och bilen blev rätt mycket bättre av det om man säger så. Nu kanske ni undrar vad jag menar, men det är så att "Bettan" har inte riktigt gått så smooth som hon kan på senaste tiden och vi misstänkte att en framhjulsinställning var behövligt..men nu när vi bytte däck så gick hon plötsligt så fint igen, så det var ju bra, mindre jobb för oss.
 
Imorgon är det jobb på schemat igen och det ska bli lite kul imorgon för vi kommer ha en typ "isplan" "Ismaskin" på jobbet så att man ska kunna testa att gå med icebug-skorna som har dubbar under sulorna. Ska bli kul att testa själv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0