Morgonmys

Här ligger jag i sängen och drar mig, vilket är jäkligt gött! Igår kom Melinda och Louise hit och vi åt en jättegod middag som bestod utav köttfärslimpa och klyftpotatis med diverse tillbehör. Inga fel alls!

Idag tänkte vi åka inåt stan och kolla i affärer lite och sen äta på Flippinburgers någon gång under dagen. Jag fick ett presentkort på Gina tricot igår av Louise  och Melinda med respektive så idag får jag faktiskt köpa mig något fint! Kul! Tack så mycket!!
 
Vi ska äta bullar idag också så klart, det är ju kanelbullens dag idag! Och bullar är något som står mig varmt om hjärtat så det säger jag inte nej till om man säger så.

Det kommer bli en rolig dag! Nu måste jag masa mig upp ut sängen för lite frukost.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0