lunch..15.20?

Här sitter jag och äter lunch..eller nu är min lunch slut om sisådär 10 min..men ändå! Vem äter lunch kl 20 över 3?? Jo jag tydligen. Så snart ska jag gå in och ha fika igen innan dagen tar slut också. Detta blev en speciell jobbdag kan man säga. Men äsch då, jag lever.
 
Det är fruktansvärt långsamt idag..jag hade gärna varit ledig i några dagar till om jag fick bestämma själv. I helgen däremot är jag ledig och då kommer Niklas familj och hälsar på vilket ska bli mycket trevligt, så det ser jag fram emot och gör så att jag tar mig igenom dom här sista två dagarna innan helgen kommer.
 
Ja nej då ska jag gå ut och jobba lite till.
 
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0