Kärt återseende

Vi har ju en ismaskin på jobbet nu där man kan prova att gå med icebug skor som jag skrev om i förra inlägget. Jag testade igår och man skulle inte fega när  man gick upp på isen för då blir det halt och det sa experten till mig igår, men jag fegade så klart upp..det gick bra jag ramlade inte, men jag var lite försikig. Det är ju det som är så svårt för man har ju inpräntat att is = halt, ta det försiktigt och här ska man göra helt motsatt vilket är så svårt. Men det var kul att prova.




Jag träffade Sara en sväng igår också och vi provade att sminka henne lite inför halloween, hon ska vara den där dockan i saw. Nu sminkade vi inte så seriöst direkt och hon kommer inte ha exakt så som vi gjorde nu. Hon öste på och kladda runt i ansiktet hej vilt när vi ändå höll på. Det är så kul! Jag älskar att klä ut mig, men det får bli nästa år eller något för mig..eller varför vänta ett helt år, varför inte bara köra en stor maskeradfest? Det skulle vara något! 



Detta är som sagt inte "slutprodukten".

Vi får nämligen gäster i helgen. Henke och Frida kommer hit. Henke och Niklas är som turk och JD i scrubs om ni har sett det, så det kommer nog bli ett kärt återseende ikväll när dom kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0