Kakor te och fint umgänge

Förra torsdagen, ja jag vet jag ligger lite efter, så åkte jag hem till Annie för lite tjejmys med tjejorna vilket innebar pizza, te, kakor! och charader. Linn hade bakat gudomligt goda kakor. Vanliga hårda kakor, fast dom var inte hårda, nej dom var sega..och I kakorna var det inget mindre än chokladbitar. Svårt att förklara dom rättvist så här, men dom var supergoda! Jag ska be om receptet så kan ni få se hur dom är gjorda.
 
Vi körde som jag skrev charader. Vi gjorde det hos Micke när Pillan fyllde år och det är mycket roligare än vad man kommer ihåg, så det har vi fått smak på igen om man säger så. Man kan ju säga att det var alla möjliga konstiga ord som vi skulle gestalta. Kul, mycket skratt blev det när alla stod där och viftade med armarna.
 
Jag fick också träffa Annies lilla goding Liam som är ca 1 år, och i och med att jag inte träffar honom så ofta så ändras han såå mycket från gång till gång när jag kommer och hälsar på. Nu när jag kom så gick han den lilla krabaten. Så goo!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0