Hungriga?

Idag blev det en lång dag på stan för vår del, eller ja, för dom tappre riddarna Louise och Anna i varje fall. Vi började med att gå i affärer när vi kom in men efter bara någon timme tyckte vi att det var dags att bege oss mot vårt matställe som blev Flippin' Burgers som jag skrev om förut. Det är så sjukt gott där, verkligen ett tips till er om ni vill äta goda hamburgare någonstans i Stockholm. Dock brukar det vara rätt lång kö för att få ett bord och man kan inte boka plats, vi stod ingefär en timme idag och väntade. Men det är värt det! Dom har till och med Ben & Jerry milkshake. Jag har skrivit om det här stället förut när jag och Niklas var där i våras, men det tål att skrivas om igen.

Det blev lite handlade för min del med mitt presentkort som jag fick! Jag lyckades få med mig tre bra tröjor hem och ett par byxor! Annars höll jag mig bra.

Kvällen har bestått av tacos ätande (trots att jag fortfarande var mätt från lunchen), vi lyckades även trycka i oss en varsin bulle och till sist lite plockgodis. En suverän aldrig känna hunger dag som jag skulle kalla det.










Man fick även med en text under sin bulle och det här var det jag fick..sååå jag gick iväg och kollade under Niklas bulle, nyfiken som jag faktiskt är.

Mycket matbilder, men som sagt, vi har inte gått hungriga idag!


Kommentarer
Louise

Tappra riddare är det minsta man kan kalla oss! ;)
Tack för en supermysig helg!
Kramar

2014-10-05 @ 20:53:47
URL: http://www.loaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0