Hösten är vacker

Hösten är rätt mysig ändå. Naturen erbjuder så otroligt mycket fina färger under den här perioden. Jag älskar att stå på en gräsmatta och titta ner och inte se gräset längre..utan bara ett hav av olika färger. Är inte det rätt
Häftigt?! Jag tycker om alla årstider på olika sätt och det här är en grej jag tycker om hösten för..alla färger!


Sedan är det inte fel att få krypa upp under en filt i soffan och titta på något mysigt på tv:n medan regnet smattrar mot rutan, som det har en tendens att göra på hösten.

Det sistnämnda är vad jag har gjort ikväll. Jag bänkade mig under en filt och kollade på en mysig film på tv, music and lyrics, mysig film som jag aldrig sett. Men innan det var jag duktig och gjorde renskavsmatlådor inför veckan, mums.
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0