Helgbus

Ledig helg som har bjudit på massa skojigheter! Vi kan börja med lördagen som började med en lång sovmorgon för mig och Niklas, välbehövligt må jag säga. Efter lite övertalan följde jag även med till gymmet och det är ju grymt skönt när man väl är där, men för mig är det svåra att just ta mig iväg. Vi tog en rask promenad till gymmet och sen körde jag crosstrainern och sprang på löpbandet en stund och gick sen hem igen. Skönt! Jag borde göra det oftare, vilket är lätt att säga så här.


På kvällen var vi iväg och firade Pillan som fyllt 25 år!! Vi träffades hemma hos min kollega Micke först och käkade och lite så och drog sen vidare och bowlade på Rock & Bowl. Jag vann på min bana!! Nu var vi bara två stycken som spelade men det behöver man ju inte nämna egentligen. Det blev lite knas när lagen gjordes så endel var fyra och vi blev två, men det var kul ändå! Efter det gick vi ut och tog ett glas innan det blev hemfärd.

















I söndags var Niclas, Malin, Loke och Menja här! Såå kul att dom var här och att vi fick umgås en hel dag! Det blir allt för sällan nu för tiden så jag tycker det är så kul att få lite kvalitetstid med dom allihopa. Jag gjorde pannkakor åt hela gänget när dom kom, alla gillar pannkakor!! Speciellt jag..och Malin. Vi tittade på film och var ute och lekte i en rolig lekpark som vi har här vid oss, det finns en linbana där! Hur kul är det inte med linbana! Loke åkte den säkert i en kvart innan han fortsatte till dom andra klätterställningarna. Jag, Niclas och Malin var ju också tvungna att prova så klart. Vi blev som barn igen. Det var en mysig söndag med massa mys.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0