Fossingarna

Ikväll fick det bli en ta hand om fötterna kväll. Om jag hade haft ett badkar hade jag sagt att jag låg i badet i säkert en timme men det kan jag ju inte säga då jag inte har något badkar. Sååå istället stod jag i duschen i säker en timme typ och skrubbade och skrubbade. Man kunde ju gjort det mysigare med ett fotbad framför teven med tända ljus och något gott att knapra på, men nej då, här var det in i duschen som gällde idag. Ingen lyx här inte.

Det är allt skönt med lite egentid då man bara tar hand om sin kropp..vilket jag är fruktansvärt dålig på egentligen och gör väldigt sällan. Men just fötterna kände jag att nej dom måste jag vårda lite nu. Jag går och står så mycket på mitt jobb så fötterna tar ganska mycket stryk så dom behöver lite extra kärlek. Det ska jag bli bättre på att ge dom. Om jag gör lite ibland så borde det bli lite bättre iaf.

Jag har så svårt för fötter, speciellt ovårdade fötter så jag borde ju vara på mina egna mer än vad jag egentligen är.

Nog om fötter! Nu är det sängen som gäller för att orka öppning och sista dagen innan två sjukt efterlängtade lediga dagar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0