Födelsedagsmiddag

Jag hade en helmysig kväll igår med Sara. Jag åkte in till stan igår för att möta upp henne på centralen för att sedan knalla iväg till Jensens som det till slut blev efter lite om och men. Vi hade pratat på att äta mexikanskt först  eftersom det inte är så vanligt att man äter, eller inte för mig iaf, men visste inte om något super bra ställe så vi ändrade oss i sista minut och tog Jensens som sagt. Veligaste tjejerna som finns.

Det var Sara som bjöd mig på lite födelsedagsmiddag så här lite i efterhand söt som hon är! Det blev mycket prat och skratt och jag gick därifrån full av energi! Jag tycker så mycket om sådana här kvällar när man lyxar till det lite på vardagen. Man behöver unna sig lite extra ibland.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0