Surprise

Direkt efter jobbet i tisdags så satte jag mig i trogna Bettan och begav mig hem mot krisitinehamn! Det roliga var att det inte var så många som visste att jag skulle komma hem, eller ja några av kompisarna visste eftersom jag skulle träffa dom tisdagkväll och även sova hos Fillan..men min familj visste inte så jag tänkte surprisea dom lite. 

Det var superkul att alla mina gamla skolkompisar kunde ses en stund på tisdagskvällen, även då det inte blev superlänge eftersom jag kom fram vid typ 10. Men jag kom fram till varma mackor och ett glatt gäng! Perfekt!

Onsdag besökte jag, Fillan och Millie stadsbondgården! Var jättelängesen jag var där och det är ju himla mysigt! Jag gillar ju alla Goa djur som man får träffa där också. Speciellt grisarna, dom är söööta! Och hästar har alltid varit en favorit, men dom där var lite tråkiga, man fick inte klappa på dom tråkmånsarna. Sen avslutade vi med lite pizza innan jag fortsatte min resa mot min familj. 

Jag knallade in på Team Sportia där man lättast hittar en stor del av min familj. Först mötte jag en liten snopen Niclas i butiken som inte alls var beredd på att jag skulle komma där, med paket i famnen dessutom. Det är så att Niclas har fyllt år, mamma har fyllt är och det har varit farsdag, så självklart har jag paket med. När jag kom in på lagret satt pappa med ryggen mot mig men när jag pratade med dom andra såg jag hur han började vrida och vända på sig som att "Nämen, den där rösten känner jag igen!" Och får som första kommentar "vad gör du här?". Johan kom också och såg väldigt överraskad ut. Överraskningsmoment godkänt!

Mamma fick jag skynda mig hem till innan hon skulle iväg men jag hann och hon blev allt överraskad också. Kul att överraska! 

Det blev en lyckad trip!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0