Norra Brunn

Hejsan hoppsan! Jag har ju glömt att nämna vad jag och Niklas gjorde i lördags för skojsigt! 

För ett tag sen så fick vi en upplevelse/presentkort av Niclas och Malin, som erbjöd en kväll på Norra Brunn comedy center. Det är alltså en restaurang/bar med en scen centrerad i mitten där ståuppkomiker uppträder. Jag tycker sånt där är så kul och har velat gå på det så länge! Vi fick nu äntligen tummen ur och släpade oss iväg, och det var så kul!

Alla var inte så roliga för det var nämligen två huvudpersoner och sen en mellantalesperson och han den första tyckte jag inte var så rolig..men han gjorde nog sitt bästa, men det passade inte min humor. Sen han som pratade emellan och före och efter tyckte jag var  jätterolig, en go göteborgare. Han hade gärna fått prata längre. Sen sist men inte minst var det själva huvudnumret och det var ingen mindre än Hans "Hasse" Brontén. Han har varit med i parlamentet och så förr i tiden. Han tyckte jag var rolig! Så himla skön och han bjöd verkligen på sig själv.

Det var i det stora hela en jättemysig kväll, och jag rekommenderar er att gå på något sånt här för man går därifrån och är så glad! 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0