Hipp hipp hurra!

Just för stunden sitter jag på en guppande buss, och luktar mat-os, som tar mig hemåt efter en trevlig kväll. När hände detta med att jag åker buss så mycket, jag hatar bussar..bara att bita i det sura äpplet om jag vill ta mig någonstans iof. I allafall..ikväll har vi firat bästa Sara och hennes syster med lite middag i Sundbyberg. Väldans trevligt må jag säga! 

Något jag har fått höra att jag säger ikväll är Ordet "lagomt". Att jag lägger på ett T i slutet av lagom och det kan man inte säga tydligen, jag trodde jag iaf skulle ha med min Linköpingskompanjon på denna men icke! Är det bara jag som säger det, har jag hittat på det själv eller säger någon annan värmlänning, eller vem som helst, också det?! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0