25-års galej

I lördags var det en av dom roligaste kvällarna på länge! Som jag har längtat efter att den dagen skulle komma. Längtan har jag haft för att jag tyckte det skulle bli så kul att få klä upp sig och fixa till sig ordentligt som jag aldrig gör nu för tiden, och plus att jag skulle få umgås med hela min familj plus jobbkollegor.

Det jag pratar om är nämligen Team Sportias 25-års firande som vi var bjudna på. Jag var såå förkyld..det kom som ett brev på posten lagomt ingrott till själva festkvällen. Det är ju så otursamt, jag tycker jämt kroppen har en förmåga att spela en spratt när man ska göra något som man har längtat så efter. Men det var inget som stoppade mig, jag körde på.

Det var en kul kväll överlag, kul att få träffa alla som sagt. Hela min familj var där och det var såå kul att få umgås med allihopa och bara dansa och ha det kul ihop. 

Kvällen bjöd på en trerättersmiddag med diverse olika viner till, underhållning av en ståuppkomiker vars namn jag inte kommer ihåg just nu, men rolig var han! Det bjöds på musik från några som heter poplabbet, aldrig hört talas om heller men dom var riktigt duktiga. Och senare på kvällen var det en dj där och så fick alla dansa loss. Det var superkul!
























Avslutar med en bild på en liten present vi fick av mamma och pappa när dom kom till oss. Så mysig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0