Tacomys

Nu mina go vänner är det redan fredag igen. Den har spenderats med jobb och förträffligt bra sällskap nu på kvällskvisten.

Dagen har som sagt bestått av jobb, och tyvärr var det en sådan där dag när man bara vill att den ska ta slut extra fort för man inte riktigt har humöret på rätt sida för att trilskas med massa jobbiga kunder. Och dom har en förmåga att visa sig just dom här dagarna..men det gick bra jag kan hålla mig rätt bra i skinnet ändå.

Efter jag slutat fick jag med mig både Sara och Pillan hem för lite taco- och kladdkakemys! Det är så skönt att bara sitta ner och prata om allt mellan himmel och jord och bara vara!  Det var en perfekt avslutning på en fredagkväll så här, och början på en bra helg.

Helgen består bara av massa skoj! Imorgon kväll ska jag få träffa min ena kära bror som är i storstaden för tillfället och det är inte en dag för tidigt! Var flera månader sen jag träffade honom nu, så det ser jag fram emot. På söndag ska jag åka hem till Pillan direkt efter jobbet och (skratta inte nu!) spela Bingolotto! Lite tantvarning jag vet.. men det var ju år och dar sen!! 

Ny ligger jag, Niklas och katten nerbäddade i sängen och ska försöka sova, det är jobbhelg för min del, så det är bäst att försöka få några timmars sömn innan det blir att dra sig upp och iväg igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0