Reign

Idag är det onsdag vilket innebär en ledig dag för min del. Det känns bra att jag jobbade två dagar och sen vara ledig igen, men nu dessvärre blir det jobb 6 dagar i sträck. 

Jag har passat på att bara ta det lugnt idag och inte anstränga mig så överdrivet mycket. Jag har gjort några ärenden och plockat lite här hemma, men annars har jag inte gjort många knop. 

Jag har hittat en ny jättebra serie också! Reign heter den som överskriften så fint säger. Verkligen en hit än så länge iaf! Det är så jobbigt att förklara den men kortfattat handlar det om Skottlands drottning och Frankrikes kung som är förlovade och har varit sen dom var små och nu ska hon åka dit för att gifta sig och det händer massa grejer och ja, den är bättre än vad jag kan förklara med ord! Jag har bara sett några avsnitt än så länge, men nu skulle jag rekommendera den iaf!


Nu ska här sovas så man orkar med morgondagen. Man blir seg av att ta det lugnt. Godnatt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0