Mammsen o pappsen

Det här mina vänner har varit en fin helg! Jag kan inte ha önskat bättre väder och plus att min kära mor och far kom hit till oss o hälsade på. Det var verkligen det absolut bästa..att jag fick ha dom här en sväng hos oss. Vi har inte träffats på några månader nu, i och med mycket jobb och USA-resa osv, och det har känts..så det var verkligen jätteskönt att få fylla på mammapappa dipåerna!

Dom kom ganska sent igår(lördag)kväll så då hade vi bokat bord på en restaurang och satt där och myste resterande tid av kvällen tills vi åkte vidare hem till oss för att sova. Idag (söndag) har vi däremot tagit vara på dagen mycket bra och hunnit med mycket men samtidigt tagit det väldigt lugnt och bara haft det skönt! Det blev en sväng till jobbet så pappa fick se vart jag håller hus om dagarna och sen åkte vi vidare till görälvslott. Superfint ställe som är väldigt lugnt och skönt. Där satte vi oss och tog en fika och bara var i solen..och oj vad varmt det blev! Riktig sommardag!!

Efter det åkte vi så klart och visade vart det är vi ska bo inom kort, och lite området runt omkring. Vi hann även med att få i oss en redig svensk husmanskost som bestod av köttfärslimpa och potatis, som jag måste säga blev riktigt god, innan vi skjutsade in dom till bussen för hemfärd.

Det blev en kort vistelse men ändå hann vi med så mycket, och jag är glad för varje sekund som gick som vi fick tillsammans!







Jag och Niklas avslutade dagen och helgen med lite lyx så här en söndag.



Kommentarer
mammsen & pappsen

...vi är lika tacksamma vi! tänk att ett dygn kan förvandlas till att kännas som en semestervecka!! verkligen härligt och superdupermysigt! :-)

2014-05-19 @ 00:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0