Grillpremiär

Igår var det en hur fin dag som helst..och jag jobbade. Men vi tog iaf tillfället i akt att premiärgrilla på kvällen jag och Niklas. Det är något extra med att grilla..allt smakar så mycket bättre på något sätt..och halloumi..mmMmMM vad det är gott! Det kan jag äta som lördagsgodis nästan.

Resterande tid av kvällen blev det packning som har skjutits upp i alldeles för många dagar..så nu har vi kommit en liten bit iaf, så vi har har göra dom närmsta dagarna.

Idag är det inget mindre än alla mammors dag!! Och jag är så oerhört stolt över min mamma som alltid finns där och stöttar och är så godhjärtad och förstående och snäll och vi har så kul ihop! Vi kan sitta och asgarva åt saker hur länge som helst så tårarna rinner och hon har alltid uppmuntrat mig till sång och dans. Jämt när jag kommer hem till huset och går in i köket får jag lust att dansa eftersom det alltid var något vi gjorde tillsammans..och gör än idag då och då. 

Jag hoppas alla mammor får känna sig lite extra uppvaktade idag!






Kommentarer
momsen

Hjärtegullet ... jag tänkte säga att nu får jag mer än jag förtjänar! men känner ju igen precis det vi gör! Det jag känner tacksamhet över är att vi är roade av just samma saker! Härligt att ha en dotter att dela glädjen med!!

2014-06-04 @ 23:48:00
Anonym

...och att den dottern är DU! <3
(mamsen )

2014-06-04 @ 23:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0