Fotboll

Fredag mina nära och kära som innebär ledigt för många..men inte för mig. I helgen vankas det nämligen jobb och packande av hela lägenheten i stort sätt. Så går det när man skjuter fram det hela tiden. 

Idag drog jag Niklas och Sara ut och lattjade lite boll efter jobbet. Vi köpte med oss lite mat jordgubbar och vindruvor och satte oss vid planen. Gud vad längesen det var jag rörde vid en boll ordentligt. Det var faktiskt kul och jag saknar allt fotbollsspelandet lite emellanåt. Jag saknar spänningen som var på matcherna och den där lilla extra energin man fick när man spelade. Mm det var fina tider. Men det var kul att få köra lite igen.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0