Dagen med stort D

Nu är dagen med stort D här, det betyder att det är idag vi fick nycklarna till vår nya lägenhet!

Det har varit mycket packande dom senaste dagarna, det är helt stört vad mycket grejer man har som man typ inte vet om att man har. Jag tycker jag har packat o packat o packat men ändå dyker det upp nya grejer hela tiden.
Nu är det i varje fall dags för oss att börja tömma vår gamla lägenhet och in i den nya. 

Just nu sitter jag och väntar på att Niklas ska göra klart lite grejer på jobbet så ska vi låna deras lastbil sen, perfekt! 

Detta kommer bli en låång dag känner jag!





Kommentarer
mamsen

GRATTIS till nya bostaden !!!
kram och lycka till med flytten :-))

2014-05-28 @ 12:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0