Fredaglördagsöndag

Det har varit en superbra helg för min del med både konsert och Annamys! Vi räknade ut det att vi inte setts sen i september!! Hur längesen är inte det då!? Jo alldeles för längesen så det var riktigt kul att få ha henne här hos mig en hel helg.

I fredags när hon kom åt vi först lite mat på centralen och sen åkte vi hem till mig och kollade frozen. Om ni inte har sett den så borde ni göra det! Är helt fast av låten let it go som är med i den filmen. 

Sen lördag bestod av lite visning av vart jag jobbar och lite så och förberedelser inför Avicii. 

Det var drag! Det var som ett stort dansgolv på ett uteställe typ. Vi kände dock inget behov av att stå längst fram eftersom man inte missar så mkt eftersom han bara står där i princip. När en och en halv timme hade gått tyckte jag däremot att det räckte..det kanske inte låter mkt för en konsert tycker ni? fast jo det gjorde det i och med att han körde i ett under hela den här tiden utan stt ta ngn paus emellan eller ngt. Så det var bra men lite långt. Jag hade iaf väldigt kul med Annapanna!

Sen fick jag inte ha henne hos mig så mycket längre. På söndag var det upp halv 7 för att ta sig in till centralen där jag vinkade av henne. Sen var det jobb som stod på schemat för min del resten av dagen.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0