Ett tag sen

Hejsan hoppsan! Nu var det ett tag sen jag skrev här men det är så svårt att hinna med mellan allt annat som händer hela tiden..eller så är det inte det utan det är jag som är för dålig helt enkelt..kan va.

För tillfället ligger jag här i sängen och slöar mig innan det är dags att ta sig upp och göra mig iordning för att knalla till jobbet. Jag hade tänkt sova till nu ungefär men så bestämde sig min kropp för att vakna en timme tidigare än jag ställt klockan och vägra somna om igen så nu har jag legat här en timme och bara slappat. Har iof haft gos Orvar bredvid mig så det har varit rätt avslappnande. Det är bara jobbigt när man har ställt in sig på att ta en lång skön sovmorgon och kroppen inte alls har tänkt detsamma.

I helgen har jag haft Olivia här hos mig. Hon går någon bröllopskordinatorutbildning och var hör i helgen för att gå på föreläsning eller vad man ska kalla det som pågick i två dagar. Hon fick då självklart bo hos oss och inte på något läskigt fängelsehotell dom hade där annars. Det var iaf mys att ha henne här eftersom vi inte ses så mkt nu för tiden.

Annars i veckan blir det jobb jobb jobb och dagarna knallar på med stormsteg..men det tycker jag bara är bra för då tar jag mig närmare USA resan! Det är bara ca tre veckor kvar tills vi åker och jag längtar så mycket!! Det ska bli så kul!! Det ska bli så skönt att bara få slappna av och inte behöva tänka på allt som måste göras hela tiden, för det kan jag inte när jag är där.

Nej nu måste jag ta mig upp och göra mig iordning! 


Kommentarer
Monica - moster

USA... nu har jag missat ngt! Tycker jag läser allt, men ack vad jag bedrar mig!
Vart ska ni då? Jag är inte nyfiken bara jag får reda på allt. ..! ;-)

Hörs vi inte innan, får du/ni ha det så bra!

Kramar från oss i Lkpg ;-)

Svar: Först ska vi till New York i några dagar och sen ska vi till Orlando resten av tiden! Ja taack så mycket! :)
stockholmsliv.blogg.se

2014-03-27 @ 15:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0