Dumma hals

Skitanspotäterströra..här försöker jag vara duktig och träna men det ha gått skit hela veckan..igår kväll tänkte jag verkligen göra det men så kol den där lilla halsontet smygandes som ett bra på posten och då tänkte jag nej jag bilar så det försvinner istället och kör ett morgonpass imorgon istället. Ja vad tror ni inte jag vaknar upp med idag då..jo ännu ondare i halsen..orkar inte..

Ja ja man kan inte lyckas jämt. Får hoppas på att det försvinner under dagen, men det är ju inte det lättaste när man ska hjälpa kunder hela dagen som nyser och fräser och allt därtill. 

Upp med humöret det är inget som förstör det, får jag tänka istället! 

Nu ligger jag här i sängen alldeles för länge igen så jag hinner bli så stressad! 

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0