Bettan

Här sitter jag i mitt kök och äter frukost. Är ledig både idag och hela helgen så snart bär det iväg till Kristinehamn för min del! Det är fullspäckat schema som vanligt när jag kommer hem, jag ska hinna träffa så många som möjligt. En av sakerna som är grunden till att jag åker vem nu är att lilla jossan fyller år!!! Hipp hipp hurra! Så nu blir det kalas för hela slanten.

Jag taggade upp genom att åka till Annie, kimmen och Liam igår med Pillan, Linn, Sara, Pontus och kollade bilder från deras Thailandsresa! Och vi blev bjudna på supergod mat och efterrätt..mm jag gillar efterrätt! Speciellt en typ klubba som dom hade gjort av oreo och choklad och allt möjligt gott!

Nej nu måste jag packa det sista och åka i väg i gamla Bettan så jag tar mig hem ngn gång där första stoppet blir en lunch med min mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0