Ordning på torpet

Nu börjar vi så sakta men säkert komma iordning i vårt nya hem. Det tar längre tid än man tror och vi är väl inte jätte maniska med att plocka in kläder o sånt heller så det kan ju vara en bidragande faktor. 

Allt stort är iaf på plats men det är lite småfix kvar här och där men jag tänkte att ni skulle få se hur det ser ut nu till en början iaf. 










Det kommer nog som sagt bli lite ändringar och tillägg framöver i rummen, men så här ser det ut just nu och här bor vi. Vi trivs väldigt bra, det är en jättefin lägenhet! Ljus och fräsch! Blev ju lite längre till jobbet för mig nu, men Bettan (vår lilla bil) tar mig fram på gatorna så bra så, så det är inga bekymmer alls.

Jag ska lägga upp fler bilder på resten av lägenheten när det är mer klart också.


Kommentarer
Monica

Tack för inblick i er nya fina lägenhet! Orvar ser också ut att trivas :-) Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi kan komma och hälsa på er!
Stora varma sommarkramar från oss i Linköping :-)

2014-06-11 @ 10:34:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0