onsdagens bravader

Jag har ju helt glömt bort att säga vad det faktiskt var jag gjorde i onsdags. Jag spelade in en reklamfilm. En riktig reklamfilm! haha inte värsta stora grejen men det var väldigt kul att få vara med och se hur allt fungerar och så på en inspelningsplats. Jag spelade in en reklamfilm för Team Sportia med två andra personer som också jobbar i butiker här i stockholm. Den reklamfilmen kommer visas i typ..oktober/november där någon gång, och det ska bli så kul o se resultatet sen. Vi höll på o spelade in i typ 7 timmar, och så kommer det bli en reklmafilm på typ 15 sek någonting, det är lite sjukt. Allt tar så mycket längre tid än vad man tror.
 
Jag tror och hoppas att det kommer bli bra. Det var lite ovant att stå framför kameran sådär, men som tur var var de andra två som spelade in med mig inte direkt vana att stå framför kameran heller så vi var tre nybörjare.
 
Men riktigt kul upplevelse iaf, och jag är glad över att jag fick chansen att testa.


Kommentarer
Monica

Fullständigt övertygad att det blev bra!! Du blir ju alltid bra på kort, så film borde va ett strå vassare :-)
Har faktiskt (!) varit nyfiken vad du skulle göra... fallskärmshoppning var en tanke! Svårt att tygla sin nyfikenhet, men jag lyckades...! Nu ser vi plötsligt fram mot hösten och reklamsnutten ;-)
Lev väl! Kramar

Svar: Tack så mycket Monica! Jag kan allt bli rätt "charmig" på bild också så detta ska bli spännande att se slutresultat på! Fallskärmshoppning kunde det varit, men inte denna gång! :)
stockholmsliv.blogg.se

2014-06-22 @ 17:55:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0