Midsommar!

Så går vi runt kring vår midsommarstång...skulle man kunna sjunga. Midsommar igår bestod av jobb först till klockan två för min del och sen drog jag, Pillan, Sara och Pontus iväg till Saras lantställe i Sandviken. Så det blev en liten utflykt igår efter jobbet..det underlättar ju om man inte kör fel 4711 gånger som vi lyckades med på något magiskt sätt. Så istället för o åka i typ 2 h som bilresan är i vanliga fall åkte vi väl i minst 3 h.
 
Fram kom vi iaf tillslut och gjorde då iordning lite mat och spelade kubb o spel och hade det allmänt mysigt. Jag förstår bara inte varför det ska vara så fruktansvärt kallt hela tiden. Vi satt med 15 lager kläder o filtar runt oss på verandan för o inte förfrysa oss i princip, och det ska man inte behöva göra på midsommarafton..
 
Idag har vi inte gjort många knop och nu sitter jag hemma i min lägenhet igen, så det blev en kortvisit för oss i sandviken. Imorgon står det nämligen jobb på schemat igen..långledigt, vad är det?
 
Jag hoppas ni alla andra hade en superbra midsommar ni också!
 







 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0